Ledige job

Hver ny udfordring bringer nye færdigheder, der supplerer det, du allerede ved. Find dit næste skridt her.

Regnskabsmedarbejder til international virksomhed i Malmø

RegnskabsmedarbejderMalmö

Leder du efter det næste skridt i din karriere inden for regnskab? Vil du være en del af et internationalt miljø, hvor du får mulighed for at arbejde bredt med regnskab og årsafslutning, samtidig med at du udvikler dig sammen med et engageret og inkluderende team? Så kan dette være stillingen for dig.

Om stillingen
I denne stilling bliver du en del af et professionelt og engageret team, der er ansvarlig for regnskabsføringen i koncernen. Du får mulighed for at arbejde i et dynamisk og internationalt miljø med kolleger i flere lande og bidrage til at sikre kvalitet og nøjagtighed i den finansielle rapportering.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Løbende regnskabsføring i henhold til både svenske og internationale regnskabsstandarder (GAAP/IFRS)
  • Afstemninger af hovedbog og balancekonti
  • Intercompany-håndtering og afstemninger
  • Forberedelse af moms- og skatteangivelser
  • Deltagelse i måneds-, kvartals- og årsafslutninger
  • Support til interne og eksterne revisorer
  • Dokumentation og udvikling af processer og rutiner
  • Bidrage til forbedrings- og udviklingsprojekter inden for økonomi

Hvem er du?
Vi søger dig, der har en akademisk uddannelse inden for økonomi eller tilsvarende og mindst tre års erfaring med kvalificeret regnskabsarbejde. Du har arbejdet med årsafslutning og rapportering og er vant til at arbejde både selvstændigt og i teams.

For at trives i stillingen er du analytisk, omhyggelig og struktureret, samtidig med at du er nysgerrig, løsningsorienteret og uhøjtidelig. Du har let ved at opbygge relationer og kommunikerer ubesværet på engelsk i både tale og skrift. Det er også vigtigt, at du kan lede dig selv samt har interesse for systemer.

Du tilbydes
Her får du en bred og udviklende rolle i en international virksomhed med gode muligheder for at vokse og udvikle dig videre. Du bliver en del af en kultur, der værdsætter samarbejde, langsigtethed og engagement – hvor man arbejder hårdt, men også har det sjovt sammen. Virksomheden tilbyder en hybridløsning og mulighed for at arbejde hjemmefra et par dage om ugen.

Har vi vakt din nysgerrighed?
Da vi anvender løbende udvælgelse, er du hjertelig velkommen til at sende din ansøgning så hurtigt som muligt.

Har du spørgsmål om stillingen eller processen, er du hjertelig velkommen til at kontakte kristina.bennet@mpya.se eller cathrine.wiberg@mpya.se
Ansøgning sker via www.mpyafinance.se. Hjertelig velkommen!

Ansøg om jobbet
Regnskabsmedarbejder til international virksomhed i Malmø

Kristina Bennet

Helsingborg, Malmö

Rekrutteringschef Syd, Rekrutteringskonsulent

Vi ses på LinkedIn!

0703755075

Om Mpya Finance

Mpya Finance er et nytænkende konsulent- og rekrutteringsfirma inden for økonomi. Og for at kunne tilbyde enestående ydelser inden for økonomi kræves enestående mennesker. Vi hos Mpya Finance elsker det, vi gør, nemlig at levere kvalitetssikrede løsninger med et nytænkende twist til vores kunder. Undervejs ser vi altid mennesket bag økonomen og omvendt. For helt ærligt, nogle gange kan man have brug for at trække momsen fra livets omkostninger for at få et positivt resultat – ja, I forstår. Det er vores fokus; i dag, i morgen, på gode og dårlige dage – sammen ser vi alles bidrag til at sprede viden og engagement hos vores kunder og i Mpya Finance.

Ekonom med pennmustasch

Har du overvejet at blive konsulent?

Rollen som konsulent giver en mulighed for udvikling, der er svær at matche, da du på kort tid kan se, hvordan flere forskellige virksomheder arbejder, og dermed kan plukke de bedste stykker af viden.

 

Læs mere om livet som konsulent

Ingen job, der føles helt rigtigt? Registrer dit CV.

Mere end 50% af de job, vi besætter, sker via search og annonceres derfor ikke – derfor bliver vi glade, hvis du registrerer dit CV her. Så kan vi finde dig alligevel, eller rettere sagt; så kan dit drømmejob finde dig.

 

Registrer dit CV